Pogoji poslovanja

Vsebine, ki so dostopne uporabnikom spletne strani https://www.normatec.si so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je podjetje FIZIAN d.o.o. Brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja FIZIAN d.o.o. uporabnikom spletne strani https://www.normatec.si ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani.

Vse informacije, objavljene na tej spletni strani, so splošne informativne narave in ne predstavljajo pravnega nasveta ali kakršnekoli druge storitve. V podjetju FIZIAN d.o.o. se bomo trudili, da bodo vsi podatki in informacije, objavljeni na spletni strani https://www.normatec.si točni in ažurni, vendar ne odgovarjamo za morebitne napake pri delovanju spletne strani ali za zamudo pri ažuriranju informacij.

Splošni pogoji poslovanja spletnih strani https://www.normatec.si so usklajeni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Identiteta ponudnika

S spletno stranjo https://www.normatec.si upravlja podjetje FIZIAN d.o.o. (v nadaljevanju: ‘ponudnik’). Podjetje je vpisano v register AJPES (Poslovni register Slovenije) in DURS in je zavezanec za DDV.  Matična številka: 6262783000, Davčna številka: SI42281270. Več potrebnih informacij o ponudniku najdete pod rubriko kontakt.

Bistvene značilnosti blaga

So opisane pri vsakem konkretnem izdelku v spletni trgovini.

Izdelki in fotografije:

Ponudba izdelkov se zaradi narave poslovanja preko spleta ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Ponudnik si za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, prizadeva zagotoviti jasne in popolne informacije. Izdelki se nenehno preoblikujejo (poreklo), tako da se vsebina in sestavine izdelka lahko spremenijo. V spletni trgovini www.fizian.si se trudimo, da so informacije o izdelkih čim bolj natančne in se ves čas osvežujejo. Lahko se zgodi, da se nekatere obvezne informacije, kot so poreklo, seznam dodatkov, označbe izdelka, naziv artikla in druge informacije, občasno spremenijo. Na izdelku, ki ga boste prejeli, so navedeni vsi obvezni podatki. Priporočamo vam, da pred uporabo izdelka vedno skrbno preberete informacije, ki jih na embalaži izdelka zagotavljajo proizvajalci izdelkov. Ta informacija je na voljo le za osebno uporabo. Informacije o izdelkih so na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in koristiti na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja ponudnika spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini brez predhodnega obveščanja.

Dostopnost izdelkov

Vsak izdelek, ki je v ponudbi v naši spletni trgovini in je na zalogi, bo odposlan/odpremljen v razumnem roku (v največ treh delovnih dneh, v večini primerov še prej). V primeru višje sile, bomo kupca o predvidoma daljšem roku pravočasno obvestili po e-pošti.

Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in vsebujejo 22% DDV. Vse cene naših izdelkov so jasno in nedvoumno prikazane – razvidno je, kaj je cena izdelka in kaj strošek dostave/poštnine. Strošek poštnine velja za državo Slovenijo. V primeru, da izdelek naročate za dostavo v drugi državi, vas bomo o strošku poštnine naknadno obvestili. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.

Način plačila

Kupec lahko izbira med tremi načini plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (po povzetju)
  • z nakazilom na račun podjetja FIZIAN d.o.o. (SI56 0315 3100 0526 119 SKB d.d.) – kupec izvede plačilo po povzetku naročila v elektronski pošti
  • z bančnimi karticami Mastercard/Maestro/Visa
  • Kupcu bomo izdali račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.
  •  kupec izvede plačilo po povzetku naročila v elektronski pošti

DODATNIH STROŠKOV PLAČILA NAKUPA PO POVZETJU ZA KUPCA NI (strošek ki ga zaračuna Pošta Slovenije za plačila po povzetju poravna prodajalec Fizian d.o.o.).

Dodatnih stroškov plačila nakupa (s strani prodajalca) z nakazilom ali s kartico za kupca ni (0,00€).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjeno na sedežu podjetja FIZIAN d.o.o. Kupec lahko zahteva ponovni izpis pogodbe tako, da zaprosi zanj na naslov: info@normatec.si. Kupcu bomo pogodbo (naročilo, račun) ponovno poslali na želen naslov (e-naslov ali klasični poštni naslov).

Postopek nakupa

1. Naročilo izdelka/izdelkov

  • Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden.
  • Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »odstrani«.
  • Če želi kupec z nakupom nadaljevati (kupiti želi še druge izdelke), klikne na »nadaljuj z nakupom«.
  • Ko kupec izbere vse želene izdelke, v obrazec pod košarico vnese zahtevane podatke.
  • Ko kupec potrdi naročilo (klik na gumb »naroči«), sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

2. Naročilo v obdelavi

  • Po oddaji naročila kupec prejme e-obvestilo, da je njegovo naročilo sprejeto in v obdelavi.
  • Morebitne spremembe ali preklic naročila lahko kupec opravi v roku 3 (treh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na e-naslovu: info@normatec.si.

3. Pošiljanje izdelka:

  • ponudnik v dogovorjenem roku in na dogovorjen način kupcu odpošlje blago.

4. Kupec (na dogovorjen način) blago prevzame.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo opravljenih plačil

Kupec ima pravico, da v štirinajstih dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov info@normatec.si sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Obrazec za odstop od pogodbe (nakupa) dobite tukaj.

Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva (oziroma, če se sporazumno dogovorimo za drugo plačilno sredstvo) in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponujamo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec. Paketov, poslanih z odkupnino ne sprejemamo. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V tem primeru bomo, če bo kupec tako želel in bo to mogoče, artikel zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili denar na kupčev TRR. Pošiljki mora kupec priložiti kopijo računa, natančen opis poškodbe oz. napake na artiklu. FIZIAN d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ugotovimo, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica kupčevega nepravilnega ravnanja,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži ter
  • če je blago poslano na naš naslov z odkupnino.

Dostava

Nakup na naši spletni strani je omogočen vsem. Blago pa dostavljamo samo na področju države Slovenije, Hrvaške, Srbije, ter Bosne in Hercegovine!

Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku treh delovnih dni. Če to zaradi posebnih okoliščin ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se dogovorili drugače.

Za našo spletno trgovino dostavo izdelkov opravlja Pošta Slovenije. Ni obvezno, priporočamo pa, da ob naročilu zapišete tudi svojo telefonsko številko, saj ta podatek nemalokrat zagotovi hitrejšo dostavo, ker vas lahko kurir pred dostavo kontaktira.

Naročene artikle lahko prevzamete tudi osebno (po predhodnem dogovoru o času prevzema – preko emaila info@normatec.si ali preko telefona 040 470 373 ali 040 867 220) na naslovu DOLENJE PONIKVE 34, 8210 TREBNJE. Ta možnost je seveda brezplačna.

Velja za pošiljanje znotraj Slovenije: Strošek dostave je enoten, in sicer 3,80 EUR, razen za pošiljke, težje od 2 kg. V tem primeru znaša strošek pošiljanja 4,50 eur. Naročila v vrednosti 70 eur ali več bomo odposlali brez stroškov pošiljanja (velja za pošiljke znotraj Slovenije).

Croatia: Kupci iz Hrvatske

Normatec.si omogoćava jednostavnu kupovinu. Registracija nije potrebna. Mogući načini plaćanja su:

  • gotovinom kod plaćanja pouzećem
  • uplatom na naš transakcijski račun
  • s Maestro, Mastercard, Visa

Cijena poštarine je 6,50€. U slučaju većih težih paketa kontaktirat ćemo vas.

Paket će bit dostavljen na vašu adresu (na području Zagreba) u 2-3 dana i na ostalih područjih Hrvatske u 3-5 radna danova. Za narudžbu ili za pitanja pišite nam na info@normatec.si ili nazovite 0038641 988 917. Sve pakete šaljemo u Hrvatsku bez troškova carine!

Other countries: we will notify you about the shipping costs via e-mail

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika), ki jih je vpisal ob nakupu (ime, priimek, naslov, pošta, telefon, e-pošta) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim.

Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim oz. tretjim osebam.

V kolikor želi kupec (uporabnik) svoje podatke urediti ali izbrisati iz našega seznama nam to lahko sporoči na e-poštni naslov: info@fizian.si ali nam pošlje pisni zahtevek preko pošte na naslov: Fizian d.o.o., Dolenje Ponikve 32, 8210 Trebnje.

Komunikacija 

s kupcem/uporabnikom bomo v stiku prek sredstev komunikacij na daljavo, razen če ne bo temu uporabnik izrecno nasprotoval.

Odveza odgovornosti

Po svojih najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da teh podatkov na spletnih straneh ne uspemo popraviti dovolj hitro. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, mora kupec/uporabnik vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Pridržujemo si pravico, da pogoje poslovanja spremenimo kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov

PRITOŽBE IN SPORI

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po svojih najboljših močeh trudimo izpolniti pričakovanja kupcev.

Če pa bi navkljub temu prišlo do pritožb, reklamacij, prosimo, da jih kupec pisno posreduje na e-naslov info@fizian.si. Vse morebitne reklamacije (in spore) si bomo prizadevali rešiti sporazumno, postopek obravnave pritožbe pa je zaupen.

REŠEVANJE SPOROV

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na ponudnika (Fizian d.o.o.) neposredno, s pritožbo. Ponudnik nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS), Fizian d.o.o., ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj.

Fizian d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

Prijava na e-novice

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov. Na e-novice se lahko prijavite preko izpolnjenega kontaktnega obrazca, pri čemer v besedilo zapišite, da želite prejemati e-novice. To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede pisno in ga pošlje na naslov FIZIAN d.o.o., Rimska c. 10A, 8210 Trebnje ali pisno preko elektronskega naslova info@normatec.si ali izpolnite kontaktni obrazec.

S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih in posebnih ponudbah, koristnih nasvetih ter o dogodkih na katerih bomo prisotni oziroma izobraževanjih, ki jih bomo organizirali.

Hvala za zaupanje, prepričani smo, da ga bomo upravičili. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!